streda 31. júla 2013

Lahodná polievka

Ahojte!Dnes mám pre vás pripravený recept na lahodnú,krémovú  brokolicovú(nevypínajte to! brokolica je zdravá a navyše v tejto polievke je skvelá) . Zvládne ju aj úplný začiatočník.

Budeme potrebovať: jednu brokolicu,  2 malé kelímky  smotany na šľahanie  ,cesnak,olej,soľ,čierne korenie,bujón,vegeta

Návod na prípravu :V hrnci roztlačíme  cesnak a opražíme na oleji.Pridáme nakrájanú brokolicu a orestujeme. Do druhého hrnca dáme variť bujón a koreniny. Ja dávam   1 a pol hovädzieho a  1zeleninový bujón a potom už nepridávam žiadne korenie.Ak sa nám už orestovala brokolica tak ju zalejeme  vývarom a necháme variť 20 minút.
Odstavíme  z ohňa a mixérom rozmixujeme brokolicu,pridáme smotanu.
Tradááááááá polievočka je hotová :) prajem dobrú chuť :)

Podávame so syrom a osmaženou slaninkou alebo toustom . Nič z toho nemusí byť ale chutí rozhodne lepšie. :)






14 komentárov:

  1. Lahodná byť môže, ale nič pre mňa ;D My sme dnes mali guláš ♥ :D

    GiveAway with Firmoo.com !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerá dobre, ale ja brokolicu fakt neznášam, na jazyku sa mi zdá byť mazľavá :D Ale moji rodičia by si pochutnali, sú brokolicoví fanatici :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krémový polívky jsou absolutně nejlepší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj :) koukneš se a tvé čtenářky na můj blog :) teprve začínám :)
    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pozrela som sa vyzerá byť vážne super :) veľa šťastia v blogovom svete :)

      Odstrániť
  5. Mňam, díky za inspiraci.

    Zvu tě do mé giveaway: http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html?showComment=1376554167810#c4255975863548510092

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie je za čo :) som rada,že som ťa inšpirovala :D

      Odstrániť
  6. Och, mňam!!! :)) To by mi určite chutilo ;)

    OdpovedaťOdstrániť