pondelok 1. júla 2013

Miracle

Zázrak.Tak môžem opísať dnešný deň.Ráno som utekala na autobus (skoro ho nestihla,samozrejme  to by so nebola ja ) k doktorke.Potrebovala som psychickú oporu tak so mnou išla moja najlepšia kamarátka Paťka. Cestou sme sa zastavili v Dm-ke. Bol  to super  deň aj napriek skorému vstávaniu.A teraz k outfitu a produktom. Oblečené som mala obyčajné  rifle zn. ANULE,čierny top F&F,baleríny DEICHMAN, kabelka,náhrdelník TALLY WEILL. No  a k tým produktom. Paťka mala meniny tak som jej kúpila  sadu na vlasy (neodfotené,zabudla som), kúpila som si : syoss  beauty  elixir (spomínaný zázrak),pantene 3 minutesmiracle, sprcháč,dezodorant a penu na holenie.
Na SYOSS beauty elixir bude recenzia !! je to zázrak hned po 1. použití (pre extrémne,extrémne,extrémne zničené vlasy)
 najdrahšia Arizona <3
 pantene stálo len 1.30 € (dopredaj) hrozne mastí vlasy ale pomohol






PS: pekný zvyšok dňa prajem :)



12 komentárov:

  1. svedčí ti to :)
    som zvedavá na recenziu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vazne je ten Syoss taky dobry? tak sup sup co najskor recenziu!

    Inak pozyvam ta k sebe na SUMMER GIVEAWAY kde je cena tasticka plna darcekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. áno :) použila som ho zatiaľ len 2x takže ešte počkám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. náhrdelník! úplne super a ten výrobok od SYOSS vyzerá naozaj dobre. :)
    pozývam na blog. :) http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krasna kabelka aj s nahrdelnikom.
    Pozyvam ta na moj blogg na GA http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2013/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem :) a aj pohodlné :) škoda,že na dlhšie cesty nie sú :/ vznikajú pľuzgiere :O

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jééj tu kabelku mám tiež, to bola prvá vec s ktorou som si urobila radosť po prijímačkách :D A svedčí ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tak treba :D ale ja si zvyknem robiť radosť pred aj po nejakej takejto udalosti :D

      Odstrániť