sobota 24. augusta 2013

RECENZIA: Syoos beauty oil elixir

Zdravím. :*  V staršom poste som vám spomínala,že spravím recenziu na syoss olejček.Budem sa snažiť byť stručná. Skôr ako začnem tak by som vám chcela poevdať niečo o mojich vlasoch. Ja som už mala na hlave všetko a to myslím vážne. Moje prirodzené vlasy  sú dlhé a blond. Začalo to melírmi  potom prišli odtiene červenej,čiernej,hnedej,blond,ryšavej,hnedej, fialovej ,ryšavej a fialovej  a momentálne mám znova ryšavú. Sila  čo ? A moje vlasy stále držia. Asi si viete predstaviť aké vlasy som po tomto všetkom mala.Omyl neviete.Pokúsim sa  to aspopň opísať. Zničené a rozštiepené končeky,suché,vyblednté a pod.

Potom som našla tento zázrak. Stojí okolo 7€ a má 100 ml.Na obale je napísané,že zjemňuje suché a poškodené vlasy.Je zložený z viacerých olejčekov. Aplikuje sa na suché vlasy ,mokré vlasy  a na suché vlasy pred umytím. Ja ho používam  na suché vlasy. A aby som nezabudla má príjemnú vôňu + vydrží dlho a nemastí vlasy !! cca po 5.  minúte sa vsiakne. Všetko čo píšu na obale splňa. Ja som spokojná a určite si ho kúpim znova.Mne rozhodne moje vlasy zachránil . Žiadne suché vlasy a už vôbec nie rozštiepené .

 spomínaný zázrak <3
 na obrázku môžete vidieť môj druhý super olejček,určite neskôr pridám recenziu aj na neho
 nová školská kabela , na obrázku vyzerá byť malá ale mne siaha až po kolená :D
viete čo je na hornom obrázku? Skaikine nové fialové vlásky :3

6 komentárov:

  1. dakujem za tip! :) určite vyskúšam teraz sa bude hodiť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zase gencián? Kiška, zase chceš mať 10 odtieňov? :D Inak podľa mňa všeobecne oleje na vlasy pôsobia len a len dobre, všetky čo som skúšala ja môžem odporučiť ďalej. Ja mám napríklad veľmi rada aj tie z Avonu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem za tip teraz mám momentálne od balei ale ked vypotrebujem urcite vyskusam :)

    OdpovedaťOdstrániť