sobota 6. júla 2013

Stanovačka

S najdrahším sme sa vybrali na stanovačku do Starého Tekova pri Hron.Mali sme ísť v piatok doobeda ale môj najdrahší musel ísť na nákup potravín  tak sa zdržal.Vyrazili sme okolo 13tej.Akonáhle sme našli super miesto začali sme vybalovať stan,stoličky,stôl a potraviny. Problém nastal ked sme zistli,že nám mnoho vecí chýba .
Napríklad pitná voda,hrniec,tehličky pod rošt,nedostatok jedla a takto by som mohla dalej menovať. No bolo to super :D._Počasie nám tiež nevydalo. Okolo 18tej začalo fúkať a pršať až do rána.
Aj ked nám mnoho vecí nevyšlo bolo nám super. O a aby som nezabudla tak ráno náas bola navštíviť takáto  malá cicka.
 ja s najdrahším

 naše ohnisko


 bola som donútená fotiť sa sama :D
číča 

10 komentárov:

  1. Krása, moc Ti to sluší, jsi jak vílá Amálka :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotky, muselo to být skvělé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) áno bolo super :) sme si to užili :)

      Odstrániť
  3. Pekné fotografie, aspoň ste si užili :)

    GiveAway with Oasap.com !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ste zlatý spolu :) Pokiaľ rada, čítaš pozývam ťa na knižnu giveaway o novinku :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/07/knizna-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hrozne rada čítam :) určite sa zastavím na blogu :_)

      Odstrániť