streda 3. júla 2013

Birds

Ahoj.Dnes len stručne. Včera som bola so Sabčou  v meste trošku nakupovať a na kofolke.Kúpila som si  skvelý kožáčik zlacnení za 50 € na 20 € . No nekúpo  to ! :D Kúpila som.Zase. V poradí už 8. kožák.Neznášam sa za to.Oblečené som mala modré baleríny,sukňu a  tielko  z H&M,kabelka NY. Dnešný deň hodnotím za 5.Pohádala som sa s priateľom a zároveň aj udobrila.(stále som nasratá,zúrim,ztrhám)Odrastá mi farba,nasrala ma sestra a takto by som kľudne mohla pokračovať.Shitt.
Do budúceho týždňa nič nepridám,pretože idem s hentým (najdrahším mužom na svete) na stanovačku. Bud prednastavím článok alebo až fotky z tej spomínanej stanovačky.




8 komentárov:

  1. Tento styl oblečení mám taky ráda... Klasicky sukýnka + tílko :-) Jen bych vyměnila modré balerínky za jinou barvičku:-) Ale sluší ti to ;-)
    Caatherine

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obyčejné, pěkné:-) Ta sukně je moc hezká a k tobě naprosto jde! Jen bych příště zvolila třeba černé nebo bílé balerínky a k tomu i doplňky do této barvy:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) mala som smolu :( čierne sa mi rozpadli :/

      Odstrániť
  3. Sukně a tílko se mi moc líbí. Ráda nosím obyčejná bílá tílka v kombinaci se sukní.

    OdpovedaťOdstrániť