pondelok 21. októbra 2013

About me

Ahoj :) tak a rozhodla som sa vám napísať o mne.Moje meno je Skaisté a pohádzam z Levíc.(nepoznáte?nevadi,chápem.) Levice sú na Slovensku(pre toho kto by nevedel,tiež chápem,bavíme sa totiž o zapadákove.).Takže  s5 k môjmu menu,moja maminka pochádza  z Litvy a ocinko má korene v Madarsku a z toho nám vyplýva,že je z časti Madar.Moje meno je litovské a mám madarské priezvisko.Takže som Litovka (kvôli mamuške),Madarka(kvôli ocinkovi) a Slovenka lebo som sa tu narodila.Trošku taký mix ááále čo ! Nevadí.Žijem v byte s rodičmi,sestrou a  dvomi nádhernými psíkmi.Jeden je môj a druhý sestrin.Mám malú,zlatú čivavku menom Jessica.Je to tak trochu trhač ale inak je zlatá. Chodím na Gymnázium Andreja Vrábla. Rada chodím  do prírody,čítam knihy,raz za  čas  si pozriem aj nejaký ten tobrý seriál alebo film,vypočujem nejakú tú hudbu,rada blogujem  a moje obľúbené ročné obdobie je jeseň (teplá jeseň). Aáá aby so nezabudla rada papám,veľmi rada.Ocinka mám kuchára,ktorý momentálne otvoril reštiku.(mňam)
To je asi tak všetko. :)


Pekný zvyšok dňa :)

7 komentárov:

  1. Mega meno!
    A máme toho fest vela spolocneho, tiez rada citam a chodim do prirody, jedlo, blog, gympel (sice ja trosky iny), hudba, proste vsetko! Super prispevok! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ako malý drobec (nie,už ním nie som) sa mi moje meno nepáčilo no teraz,ako som staršia sa mi zapáčilo. To som rada :) aký gympel?

      Odstrániť
  2. taky mám rodiče z různých států, a to je na tom super ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow, pejska závidím já sem na půl slovenka :) a jsem ráda, slovenština je nádherný jazyk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj mne sa veľmi páči ale skôr mi je bližšia litovčina :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jejjjjjj. Krasna si. :)
    Máš skvelý blog od teraz ta odoberám dúfam, že si pozrieš môj blog a ak sa ti bude páčiť začneš ho odoberať. :) http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť